Stagiaires

Stage op SBO Sonnevanck

Jaarlijks lopen studenten van diverse opleidingen stage aan onze school. De stage stelt hen in staat bij ons op school praktijkervaring op te doen.

Dit een investering van de school maar het biedt ook mogelijkheden voor onze school.

Stagiaires helpen ons bewust te blijven van ons dagelijks handelen, zij brengen nieuwe ideeën de school binnen, zij ondersteunen bij diverse activiteiten.

Pabostudenten, studenten HBO Pedagogiek (3e en 4e jaar) of MasterSen (voltijds) studenten zijn van harte welkom op onze school.

Voor MBO studenten zijn wij door Calibris erkend voor de volgende kwalificaties:

• Onderwijsassistent (4)
  • Pedagogisch Medewerker Kinderopvang (3)
  • SPW3

U kunt contact opnemen met onze stage coördinator Aysegul Korumaz, bereikbaar op 010-485 82 27 of via a.korumaz@sbo-sonnevanck.nl

In je email graag vermelden:

Persoonlijke gegevens: naam - adres - telefoonnummer.

Gegevens over: de opleiding - leerjaar - welke dagen je stage wilt lopen - voorkeur voor een leeftijdsgroep – relevante ervaring en motivatie.

Zwartewaalstraat 38

3081 HZ Rotterdam